Nastawki z najwjace wersijemi

Zur Navigation springen Zur Suche springen

Deleka so do 50 wuslědkow we wobłuku 1 hač do 50 pokazuje.

(předchadnych 50 | přichodnych 50) (20 | 50 | 100 | 250 | 500) pokazać

  1. Serbski digitalizaciski koncept - Sorbisches Digitalkonzept‏‎ (113 wobdźěłanjow)
  2. Status‏‎ (110 wobdźěłanjow)
  3. 5. Schreiben auf elektronischen Geräten‏‎ (88 wobdźěłanjow)
  4. 4. Sprechen mit elektronischen Geräten‏‎ (48 wobdźěłanjow)
  5. 12.2 Digitalisierung von Arbeitsabläufen‏‎ (39 wobdźěłanjow)
  6. 12.1 Sorbische Benutzeroberflächen‏‎ (32 wobdźěłanjow)
  7. 7. Digitale Vernetzung Gleichgesinnter soziale Medien‏‎ (29 wobdźěłanjow)
  8. 8. Unterhaltungsmedien‏‎ (29 wobdźěłanjow)
  9. 3.3 Politische Unterstützung Lobbyarbeit‏‎ (18 wobdźěłanjow)
  10. 13.2.1 Technologische Basis: Open Access, Open Data, Lizenzen‏‎ (11 wobdźěłanjow)
  11. 3.1 Sprechen mit elektronischen Geräten‏‎ (11 wobdźěłanjow)
  12. 13.2.4 Lobbyarbeit: Politische Unterstützung Lobbyarbeit‏‎ (9 wobdźěłanjow)
  13. 9. Digitales Marketing für Kultur und Angebote‏‎ (9 wobdźěłanjow)
  14. 10. Open Access Open Data Lizenzen‏‎ (8 wobdźěłanjow)
  15. Nawod‏‎ (8 wobdźěłanjow)
  16. 1.3 Vorgehen‏‎ (8 wobdźěłanjow)
  17. 12. Weitere Handlungsfelder und Themenbereiche‏‎ (6 wobdźěłanjow)
  18. 6. Politische Unterstützung Lobbyarbeit‏‎ (6 wobdźěłanjow)
  19. 11. Präsenz in Standards‏‎ (6 wobdźěłanjow)
  20. 13.2.5 Digitale Sprachräume: Schreiben auf elektronischen Geräten‏‎ (6 wobdźěłanjow)
  21. 3.8 Präsenz in Standards‏‎ (5 wobdźěłanjow)
  22. 13.3 Aufgaben und Strukturvarianten‏‎ (5 wobdźěłanjow)
  23. 1.1 Ausgangssituation‏‎ (5 wobdźěłanjow)
  24. 13.2 Zukünftige Maßnahmen und Schritte‏‎ (5 wobdźěłanjow)
  25. 2.1 Handlungsfelder und Themenbereiche der sorbischen digitalen Welt‏‎ (5 wobdźěłanjow)
  26. 3.4 Digitale Vernetzung Gleichgesinnter soziale Medien‏‎ (5 wobdźěłanjow)
  27. 12.2 Digitalisierung des Kulturerbes‏‎ (4 wobdźěłanja)
  28. 2.6 Ergebnisse der Priorisierung der Themenbereiche‏‎ (4 wobdźěłanja)
  29. 3. PHASE 2–Ist-Erhebung und Analyse‏‎ (4 wobdźěłanja)
  30. 3.6 Digitales Marketing für Kultur und Angebote‏‎ (4 wobdźěłanja)
  31. 3.7 Open Access Open Data Lizenzen‏‎ (4 wobdźěłanja)
  32. 3.2 Schreiben auf elektronischen Geräten‏‎ (4 wobdźěłanja)
  33. 2.4 Priorisierung mittels Nutzwertanalyse‏‎ (4 wobdźěłanja)
  34. 1.2 Aufgaben und Zielstellung‏‎ (4 wobdźěłanja)
  35. 3.5 Unterhaltungsmedien‏‎ (3 wobdźěłanja)
  36. 2.2 Visionen für die sorbische digitale Welt 2025‏‎ (3 wobdźěłanja)
  37. 13.2.6 Digitale Sprachräume: Sprechen mit elektronischen Geräten‏‎ (3 wobdźěłanja)
  38. Prěni pospyt‏‎ (3 wobdźěłanja)
  39. 13.2.8 Digitale Unterhaltungsmedien‏‎ (3 wobdźěłanja)
  40. 2.5 Ergebnisse der Priorisierung der Handlungsfelder‏‎ (3 wobdźěłanja)
  41. 13.2.2 Technologische Basis: Präsenz in Standards‏‎ (3 wobdźěłanja)
  42. 13.2.3 Digitales Marketing: Digitales Marketing für Kultur und Angebote‏‎ (3 wobdźěłanja)
  43. 13.1 Zusammenfassung und Einordnung der Erkenntnisse‏‎ (2 wobdźěłani)
  44. 14. Danksagungen‏‎ (2 wobdźěłani)
  45. 13.2.7 Digitale Vernetzung Gleichgesinnter soziale Medien‏‎ (2 wobdźěłani)
  46. 13.2.9 Allgemeine Maßnahmen‏‎ (2 wobdźěłani)
  47. 2. PHASE 1-Strategische Voruntersuchungen‏‎ (2 wobdźěłani)
  48. 2.3 Strategische Ziele für die sorbische Kultur und Sprache‏‎ (1 wobdźěłanje)
  49. 13. PHASE 3–Soll-Konzeption-Maßnahmen und Aufgaben‏‎ (1 wobdźěłanje)
  50. 8.1 Digitalisierung des Kulturerbes‏‎ (1 wobdźěłanje)

(předchadnych 50 | přichodnych 50) (20 | 50 | 100 | 250 | 500) pokazać